sâmbătă, 19 martie 2016

Atâta timp cât te urăști și fugi de tine nu vei putea fi fericit alături de nimeni și de nimic!


În urmă cu ceva timp fugeam de timpul petrecut de una singură. Nu îmi plăcea singurătatea poate de teama de a-mi înfrunta temerile sau din refuzul inconștient de a accepta unele adevăruri prea mult timp negate. Și în tot timpul ăla am căutat fericirea în oricine altcineva numai în mine nu.
Mi-am ocupat timpul la maxim cu orice am putut numai nu am vrut să mi-l petrec doar cu mine. Cu prietenii, cu cititul iar dacă spunea cineva ceva de vreo ieșire sau avea nevoie de ajutor clar eram prima care se oferea.
Aici cred că greșim foarte mulți dintre noi,deoarece căutăm fericirea acolo unde nu o vom găsi niciodată atâta timp cât fugim de singurătate.
Atâta timp cât nu ajungem să iubim clipele petrecute în singurătate, nu vom iubi nici clipele petrecute alături de nici o altă persoană, indiferent cât de grozavă este. Dacă nu ne analizăm în profunzime și cu sinceritate, dacă nu ne accepăm greșeliile și dacă nu învățăm din ele, niciodată nu vom putea merge înainte cu toată inima.
E foarte important să îl  descoperi  pe celălalt TU, să îți iubești calitățile și să îți accepți defectele, nu are nici un rost să le negi, ele fac parte din felul tău de a fi, ele te fac persoana autentică care ești. Nimeni nu este perfect și nici tu nu ești iar cu cât recunoști mai repede această realitate cu atât mai fericit vei fi.
Așa că petrece timp cu tine, ia-te de mână cu celălalt TU și mergi în locuri care îți conferă liniște sau petrece seri alături de un pahar de vin și analizează-te sincer și cu inima deschisă. Nu nega realitatea, nu fugi de adevăr ci înfruntă și acceptă totul indiferent cât de mult te doare.
O să vezi că vei ajunge să iubești timpul petrecut doar în compania ta, o să îl preferi în locul multor companii nu tocmai potrivite felului tău de a fi. Nu vei mai face compromisuri doar de frica de a rămâne singur ci le vei face pentru acele persoane care merită timpul tău pierdut.

Și doar atunci când vei fi fericit doar în compania ta, vei putea fi fericit și alături de o persoană care se potrivește felului tău de a fi, care va iubi nebuniile tale și se va îndrăgosti de defectele pe care le va crede perfecte.
Atunci vei găsi fericirea și în lucrurile mărunte dar minunate, în gesturi simple dar emoționante.
Atâta timp cât te urăști și fugi de tine nu vei putea fi fericit alături de nimeni și de nimic!


Pozele nu îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu