marți, 22 martie 2016

Ce ne-am face fără ei, cei mai rapizi purtători de noutăți?


Nu știu sincer cum ar fi blocurile din România fără doamnele bătrâne și drăguțe care știu fiecare mișcare din jur, indiferent de zi sau de oră. Păi dacă vrei să afli ceva despre vecina de la 2, întreabă pe una din aceste doamne care se află la o memorabilă vârstă. Îți va relata totul cu lux de amănunte, îți va spune până și ceea ce nu vrei să știi.
Sau cum ar fi satele fără aceste doamne? Fără ele nu am afla în minutul următor că Gheorghe de pe uliță s-a cuplat de 10 minute cu Ileana din vale, nu?
Nu m-am documentat dar nu mi se pare exclus să cred că datorită acestui tip de persoane s-au inventat celebrele emisiuni de știri.
Cam așa stă treaba și pe aici, prin acest micuț municipiu în care am ajuns să îmi petrec timpul în ultima vreme. Un municipiu pe care am ajuns să îl îndrăgesc de altfel, atât pe el cât și oamenii minunați pe care i-am întâlnit aici.

Dar atunci când vine vorba de aflat noutăți, cei de aici sunt mult mai bine informați decât  cei din România. Și știți ce mi se pare cu adevărat fantastic? Aici nu femeile sunt cele care știu totul cu lux de amănunte, ci bărbații. Da, vă asigur că ați citit bine, bărbații sunt la zi și la minut cu fiecare noutate apărută. De la cum întinde Gheorghița rufele pe sârmă până la ziua, ora, minutul și secunda când Maria a măturat ultima dată în fața casei. La fel îți pot relata cu exactitate în ce ai fost îmbrăcată în urmă cu câteva zile atunci când ai ieșit la o scurtă plimbare.Pun pariu că tu ai uitat ce ai purtat, dar stai liniștită, îți spun ei până și culoarea pe care a avut-o eșarfa ta.
Să nu mă înțelegeți greșit, iubesc bătrânii și iubesc oamenii de aici, doar că rămân mereu surprinsă de atenția pe care o dau detaliilor, în general. Atâta tot!
Dar ăsta este job-ul lor, pe care îl fac al naiba de bine!
Ce ne-am face fără ei, cei mai rapizi purtători de noutăți?

Pozele nu îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu