vineri, 4 martie 2016

Gata, m-am îndrăgostit! Păi nici la mama acasă nu am fost așa de alintată, pe bune!


Niciodată nu știm ce ne așteaptă în viața asta, nu putem ști cu certitudine nici măcar ce se întâmplă în secunda doi, ce să mai spunem de ce se întâmplă peste 1 an. Dacă m-ați fi întrebat pe mine în urmă cu 1 an dacă voi ajunge vreodată să las totul în urmă și să vin într-o țară străină mie, v-aș fi numit nebuni.
Dar iată-mă aici, deci never say never!
Am norocul că am găsit o persoană minunată aici, o persoană care deși a fost dezamăgită în viața asta atât de mult nu și-a pierdut frumusețea interioară. Sunt foarte rare astfel de persoane iar eu mă simt cu adevărat fericită că este lângă mine. Cred cu adevărat că în viață primești ceea ce oferi, dacă ești bun și ajuți fără să aștepți nimic în schimb, cândva ți se va întoarce binele făcut.
Păi să vă spun eu dragii mei că oricât de prost dispusă te-ai trezi dimineața, atunci când ești numită ”zucchero” este imposibil să nu zâmbești!

Și stai și te chinui să găsești rezolvarea la una din sutele de probleme care apar și auzi așa ca prin ceață cum cineva te numește ”principessa” . Ăăă? Clar, ai impresia că ți se pare, de vină sunt atâtea gânduri care nu îți dau pace, dar apoi te uiți înspre ea și vezi doi ochi sinceri cum rar mai vezi și îți dai seama că nu ți se pare, chiar așa te-a numit!
Sau alergi prin toată casa ca o bezmetică, nu prea ai ideea cu ce să începi mai întâi: curat, cafeaua, să întinzi hainele sau să îți bagi picioarele și să te întorci în pat, auzi un glas timid care te strigă: ”tesoro”? Păi nu îți revine brusc cheful de a le face pe toate?

De când m-am născut nu am fost așa de alintată, pe bune acum. Să auzi zilnic că ai zâmbet minunat, să fi strigată: amore, tesoro, zucchero, principessa, bella! Să te uiți în ochii ei și să vezi că îți spune asemenea cuvinte din toată inima și că are încredere deplină în tine, că îi e frică să nu te piardă și că îți spune mereu cât este de norocoasă că te-a găsit! Toate astea nu te fac să te simți bogată, să te simți iubită? Să speri că există pe lume multe astfel de persoane, mult mai multe decât cele cu inima neagră?

Nu, nu este iubitul meu, este doamna de care am grijă cu mare dragoste, dar sunt sigură că într-o zi voi avea alături un bărbat cu o inimă la fel de iubitoare și un suflet la fel de cald și frumos!
Deși sunt cuvinte pentru care nu plătești nimic, sunt atât de rar folosite. Iar bunătatea, cinstea și sinceritatea sunt cu adevărat o comoară deoarece se întâlnesc tot mai rar!

Pozele nu îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu