marți, 8 martie 2016

Oricât am fi de puternice, avem nevoie de voi, dragi bărbați.


În ziua de azi feminismul este în plină floare, peste tot pe unde citești dai de femeile putenice care nu au nevoie de bărbați, femei care se descurcă singure în orice situație.
Pot spune că am fost mereu o femeie puternică și sigur așa voi rămâne toată viața mea. Mereu mi-a plăcut să îmi bag nasul peste tot, să învăț să schimb siguranța arsă de la contorul electric, să schimb becul ars sau să mut mobila. Și nu am făcut asta din cauza lipsei unui bărbat în casă ci pur și simplu asta sunt eu și ador să fac chestiile astea. Nu se știe niciodată când ai nevoie, așa am crezut mereu și uite că asta mă ajută acum foarte mult.
Sunt mândră de mine că sunt așa și nu îmi plâng de milă că nu am curent electric, stau pe întuneric și mor de frică. Nu văd nimic rău în asta, din contră!
Și sunt sigură că sunt multe femei la fel ca mine în lumea asta. Dar asta nu înseamnă deloc că nu avem nevoie de barbați în viața noastră! Chiar deloc! Avem și avem mare nevoie, însă nu alegem un bărbat pentru simplul fapt că știe să schimbe un bec. Nu îl alegem nici din disperare și nici din singurătate pentru simplul motiv că iubim timpul petrecut cu noi. Și cred că e de milioane de ori mai bine să stai singură decât alături de cineva numai așa...de umplutură!

Alegem un bărbat pentru inteligența emoțională de care dă dovadă deoarece sunt puțini aceia care știu și pot să rezolve o problemă în loc să fugă de ea în brațele primei femei care își arată disponibilitatea.
Alegem un bărbat pentru sensibilitatea de care dă dovadă atunci când vede un animal rănit deoarece asta ne demonstrează că are un suflet bun și curat.
Alegem un bărbat nu în funcție de mărimea mușchilor ci îl alegem pentru delicatețea de care dă dovadă atunci când ne ia în brațe.
Vedeți voi...noi alegem un bărbat pentru că avem ce discuta cu el, putem glumi și putem fi noi, cele adevărate, fără ascunzișuri și minciuni. Nu îl alegem ca să ne fie sclav în casă, îl alegem ca să ne fie partener de viață, de bucurii și de tristeți.
Nu vrem un zidar care să ne facă casa, vrem  un bărbat matur, deoarece casa o putem  ridica împreună! Așa ne rămâne mai mult timp pe care să îl petrecem împreună în moduri știute numai de noi doi.

Nu iubim un bărbat pentru banii lui dar nici nu îl urâm din cauza asta .Pur și simplu iubim să avem independența noastră financiară. Iar dacă asta ne face rele sau ciudate în ochii unora, este fix problema lor! Nu ne poate plăcea toată lumea, din păcate! Sau din fericire...
Iar dacă bărbatul nostru  știe să schimbe și becul sau să zugrăvească suntem cu atât mai norocoase. Dacă nu, facem împreună sau învățăm împreună, e foarte simplu!
Deci, oricât am fi de puternice întotdeauna vom avea nevoie de un bărbat, doar că  punem accentul pe alte calități, atâta tot!


Pozele nu îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu