joi, 17 martie 2016

Puține persoane fac față adevărului!


Trăim vremuri în care minciuna este la modă iar adevărul doare și îndepărtează oamenii din calea noastră.
Să nu credeți că eu am fost mereu sinceră, nu este cazul. Am mințit și am plătit, credeți-mă! Am pierdut persoane care nu au putut accepta minciuna oricât de nevinovată mi s-a părut mie. Am mințit dar mi-am învățat lecția, cu siguranță. Mi-am jurat mie că voi fi mereu sinceră îndiferent de persoană sau ocazie pentru că asta sunt și sunt mândră de mine. Iar cine nu poate face față sincerității mele...la naiba cu ei, e foarte simplu!
Și cert este că minciuna nu trebuie să își aibă vreun loc în viața nostră deoarece oricât ar părea de micuță și nevinovată tot minciună se numește. Iar o minciună duce la alta și tot așa, ajungi probabil la un moment dat să uiți care este adevăr și care nu.
Cum ai putea cere altei persoane să te creadă, să aibă încredere în tine dacă tu minți în privința unor lucruri minore? De ce trebuie să te rușinezi și să încerci să ascunzi adevărul despre tine sau despre faptele tale? Tu le-ai făcut nu altcineva, asumă-ți și gata! Ești o persoană grozavă așa cum ești iar cui nu îi convine...ușa este deschisă. Așa trebuie să fie în orice relație, indiferent de tipul ei.
Adevărul va îndepărta multe persoane din calea ta, e drept. Dar crede-mă, nu ai nevoie în viață de astfel de oameni care te mint la tot pasul. Nici de cei care nu te plac așa cum ești și încearcă să te schimbe.
Mă îndoiesc că ți-ar plăcea să ai alături un mincinos așa că data viitoare când ai de gând să spui un adevăr un pic cosmetizat pune-te pentru o clipă în locul celuilalt și gândește-te dacă ți-ar face plăcere să vezi cum ești mințit. Pentru că celălalt își dă seama că este mințit în majoritatea cazurilor iar dacă nu ți-o spune în față este din cauză că are prea mult bun simț. Dar inevitabil vei simți cum se îndepărtează, pentru că la fel ai proceda și tu .
Dar la fel de adevărat este că sinceritatea va atrage persoane minunate care mereu spun franc în față ceea ce au de spus, la fel cum o faci și tu.
Asta înseamnă sinceritatea, oricât ar părea de dură câteodată.
Adevărul nu se poate spune pe ocolite, ci franc în față!

Poza nu îmi aparține.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu