sâmbătă, 12 martie 2016

Vei iubi oare și spinii sau numai petalele catifelate și frumos colorate?


O să mă mai iubești și fără tocurile de 15 cm în picioare și rochița verde care îmi scoate în evidență ochii? Sau fără machiajul așezat cu grijă pe fața altfel cercănată?
O să mă iubești și atunci când mă vei vedea pe malul lacului în pantaloni largi și teniși uzați, cu undița în mână țipând ca o nebună de bucurie că am prins un pește? Fără să mă intereseze câtuși de puțin că mă privesc toți ca o ciudățenie?
O să mă iubești în diminețile în care voi fi morocănoasă și cu părul ciufulit, când  poate voi striga la tine din cauză că am visat urât noaptea? Sau în nopțile răcoroase, când  îți voi căuta picioarele calde cu picioarele mele la fel de reci precum este gheața?
O să mă iubești atunci când îți voi spune că vreau să ies cu prietenele în oraș, că am nevoie să petrec timp numai cu mine? Sau atunci când o să fiu geloasă pe tipa din vecini care ți-a făcut cu ochiul?
O să mă mai iubești atunci când te vei trezi la ușă cu mine și 5 pisoiași abia fătați, găsiți aruncați la tomberonul din fața casei? Sau dacă o să vreau să adopt cel puțin 2 câini? Mă vei sprijini?
O să mă iubești chiar dacă nu am observat că ai avut o zi proastă la lucru și eu te bat la cap cu nimicuri tipice mie? Sau dacă ți-am ars felul preferat de mâncare?
O să mă mai iubești oare atunci când vei vedea că plâng cu lacrimi de crocodil când văd Titanic pentru a mia oară? Sau atunci când nu voi avea nici un chef să mă ridic din pat, voi avea chef de văzut filme printre castroane de floricele și zâmbetele tale?
O să mă mai iubești și atunci când nu voi mai fi așa de puternică și optimistă? Sau atunci când o să fiu bosumflată că ai mâncat toată ciocolata?
O să mă mai iubești și dacă îți fur perna noaptea? 
O să mă mai iubești și dacă o să mă îngraș? Sau atunci când vei împărți locul în inima mea cu copii noștri?

O să mă mai iubești oare și atunci când voi avea 90 de ani, cu fața zbârcită și proteză dentară? Când nu o să îmi mai fie așa de ușor să merg la pescuit sau să îți gătesc ce îți place?
Atunci când voi schimba sărutul pasional cu unul plin de afecțiune pe frunte? Când nu voi mai putea savura gustul  buzelor atât de cunoscute mie?
Oare m-ai mai iubi?
Vei iubi oare și spinii sau numai petalele catifelate și frumos colorate?



Pozele nu îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu