joi, 10 martie 2016

Femeile și unele minciuni nevinovate.


- Cum de unde am rochița asta? Ai uitat că mi-a cumpărat-o mama ta, care apropo este o drăguță, în urmă cu vreo 2 ani? Ioii, nici nu am simțit eticheta atunci când am purtat-o. Îți dai seama, până și eticheta este de firmă dacă a rezistat spălării.
- Puișor, erau reduceri gigantice, fenomenale. Am plătit o pereche de pantofi la jumătate de preț și am primit cadou rochița și poșeta. Oo, să nu uit, vezi că i-am împrumutat 500 lei Sofiei, săraca nu știe sigur când îi poate da înapoi. Nu te superi nu-i așa?
- Știi că nu îmi place deloc să stau fără tine, zilele astea vor fi un adevărat coșmar. Desigur că o să fiu cuminte, fără coca cola, cafea și ciocolată... sau shopping online.
- Dar iubitule, idiotul ăla a fost de vină, nu mi-a acordat prioritate. Mă cunoști, merg regulamentar și sunt atentă la toate semnele de circulație. Și nu, nu mă machiam la volan!
- Iubita, Tocmai ai avut .....? Desigur iubitule, tu mereu reușești să mă duci pe culmile pasiunii. Jur că nu m-am prefăcut!
- Buchetul ăsta de flori? Cum să fie de la un bărbat? Era o bătrânică, săraca vindea buchetul ăsta pe stradă, mai sus un pic de casa noastră. Mi-a fost tare milă de ea așa că l-am cumpărat. Știu că arată bestial, pe semne că se pricepe tanti.
- Nu acum dragul meu, te rog. Am o durere groaznică de cap, îmi vine să urlu, pe cuvânt!
- Cum de unde am ceasul? Ăăă, mi l-a făcut cadou colega mea de birou dar am uitat să îți spun.
- Ești perfect așa cum ești!
Sunt minciunele des întâlnite dar asta nu ne dă dreptul de a generaliza.

Poza nu îmi aparține.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu