miercuri, 16 martie 2016

Prietenie sau prietenie cu beneficii?


Recunosc că de mică m-am înțeles mult mai bine cu băieții, fapt care a dus la formarea unor prietenii frumoase de-a lungul anilor.
Nu de puține ori am fost întrebată  dacă nu sunt de fapt prietenii cu beneficii. De fiecare dată am rămas cu gura căscată ca o adevărată idioată și am simțit brusc cum crește alarmant o furie care nu mă prea caracterizează. De ce li se pare multora imposibilă o relație de prietenie între un bărbat și o femeie?
De ce trebuie să se gândească automat atunci când te văd la o cafea cu un bărbat că sigur e mult mai mult decât o simplă cafea? De ce le este imposibil să creadă că ne unește o frumoasă prietenie nu faptul că ne-o mai tragem ocazional? Chiar au impresia că toți oamenii sunt niște ciudați cu 1000 de fețe care nu sunt în stare să aibă o relație frumoasă de  prietenie fără nici un alt gând ascuns?
Am prieteni bărbați care sunt oameni minunați și îmi face o plăcere fantastică să vorbesc cu ei. Nu mă gândesc că mă judecă sau că mă cred ciudată, mă cunosc prea bine cum sunt.
Sunt oameni maturi, persoane care gândesc și care se respectă atât pe ei cât și prietenia frumoasă care ne unește. Sunt la fel de conștienți cum sunt și eu că astfel de prietenii nu le găsești la tot pasul, de ce să le strici cu încercări de sex poate nereușite?

Pe bune acum, nici măcar nu cred că ai putea săruta un bărbat de care te leagă o frumoasă și veche amiciție. Pentru că nu îl vezi ca un posibil iubit indiferent de cât este de grozav ca și om ci îl vezi ca pe fratele tău pe care îl poți înjura mai în glumă mai în serios atunci când te supără.
Nu merită să strici o prietenie sinceră și frumoasă cu una care include beneficii, nu va ține.
Eventual poți spera că într-o zi vei avea alături un bărbat care îți va fi mai mult decât iubit. Îți va fi iubit, amant și cel mai bun prieten.Profesor, critic și tată la copii.
Prietenia este prietenie și atât!

Pozele nu îmi aparțin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu