miercuri, 1 iulie 2015

Viața nu este despre cum supravieţuiești în furtună, ci despre cum dansezi în ploaie.

O da, aprob cu mare bucurie acest citat. Cred că toţi oamenii au parte de probleme, unele mai mici, altele mai mari şi ce e cel mai ciudat este că atunci când vine o problemă, nu prea vine singură, ci aduce şi altele cu ea, aşa... să te lovească din plin. Cel puţin mie aşa mi s-a întâmplat şi sunt convinsă că mi se va mai întâmpla, dar important este să nu ne lăsăm doborâţi, pentru că fiecare problemă, mare sau mică, are o rezolvare. Dacă ne speriem şi nu facem nimic, numai aşteptăm să treacă, credeţi că rezolvăm ceva? Deloc!
Orice încercare a vieţii trebuie întâmpinată cu optimism şi cu convingerea că putem să rezolvăm orice, trecem peste orice, pentru că noi putem face orice ne propunem, nu ÎNCERCĂM, FACEM !
Îmi aduc aminte că am citit undeva că orice depresie trebuie întâmpinată cu zâmbetul pe buze, deoarece făcând asta, depresia va crede că eşti un idiot şi va pleca. :)))))
Aşa că eu nu aştept liniştită să trecă greul sau să vină altcineva să îmi rezolve problemele,nici nu aştept să îmi pice din cer ceva. Eu dansez în ploaie, iau atitudine, risc dacă trebuie, ies din zona mea de confort oricând e nevoie, pentru că eu pot face orice, pentru că merit mai mult de la viaţă şi pentru că nu mă las doborâtă de nimic şi de nimeni.
Numai noi alegem ce suntem in viaţa: LAȘI SAU LUPTĂTORI!
Tu ce faci? Te faci mic şi încerci să supravieţuieşti furtuniilor vieţii sau iei atitudine şi dansezi în mijlocul lor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu