marți, 30 iunie 2015

Facem cunostinta.

                       


                                   Buna tuturor.De ceva timp ma gandesc sa ma apuc de scris,simt o dorinta arzatoare de a scrie ce simt,de a impartasii cu alte persoane trairile,durerile si lectiile primite de mine de la oameni si de la viata.Cand eram doar un copil,imi placea sa scriu si citeam foarte multe carti,dar apoi am ingropat cumva aceasta pasiune,cum m-am lasat ingropata si pe mine timp de ani de zile.Acum,azi,m-am hotarat sa imi implinesc inca o dorinta si mi-am facut blogg,ca doar am vazut ca e la moda in zilele noastre.Sper sa fim cati mai multi ,pentru ca sunt aici nu numai pentru mine,sunt aici pentru oricine simte nevoia sa aiba un prieten,sa aiba un umar pe care sa se sprijine sau pur si simplu sa citeasca ce scriu eu.Cum este prima data cand scriu dupa jurnalurile din adolescenta,va rog sa nu ma judecati daca sunt stangace.Fiind spuse toate astea,va astept cu mare drag pe blogg-ul meu  si sper sa va faca si  placere   .         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu