marți, 20 octombrie 2015

Aştept să te cunosc, sau poate doar... aştept să vi !

 Aştept...
Aştept mesajele  care îmi urează "Bună dimineaţa! ", aştept măngâierile care mă fac să uit de toate încercările penibile ale vieţii, aştept să simt căldura braţelor atât de puternice care îmi oferă atâta siguranţă.

Îmi e dor să îţi adulmec mirosul de parfum combinat cu mirosul de tutun, un miros care mă îmbată, dar mă îmbată de fericire. Mi ne imaginez la fereastra casei noastre, tu fumând şi eu stând lipită de spatele tău, iubindu-ne, jucându-ne, râzând... aşa ca doi nebuni ce suntem.
Îmi e dor de conversaţiile noastre până dimineaţa, de nopţile nedormite, fără să ne pese că a doua zi mergem la lucru.
Îmi e dor de leneveala în pat şi de văzut filme până la 6 dimineaţa, printre castroane cu floricele, iubire şi râsete zgomotoase.

Aştept să aud uşa de la intrarea casei noastre, Doamne cum îmi bate inima ştiind ca eşti tu. Ştii? te aşteptam să te întorci de azi dimineaţă, mi s-a făcut dor de tine după 2 secunde de când ai plecat.
Îmi e dor de încăpătânarea ta, de gelozia moderată care îmi demonstrează cât de mult mă iubeşti. Îmi e dor să îţi spun că tu eşti singurul bărbat din viaţa mea, asta până îmi vei face minim un băieţel care să fie la fel de frumos şi de inteligent cum eşti tu.
Aştept să te văd jucându-te cu copii noştrii, cred că ai fi un tată perfect, nu s-ar putea altfel.
Aştept să îmi cumperi câinele pe care ai promis că mi-l vei cumpăra, ca apoi eu să mai cumpăr încă doi şi să adopt alţi 5 câini şi 2 pisici.

Aştept să mergem la pescuit pe malul lacului, să ne amuzăm de stângăcia noastră, să spunem bancuri şi să  râdem în hohote, să trăim clipe minunate. Îmi e dor să mă înveleşti să nu îmi fie frig şi să mă tragi de nasul meu rece, din cauză că nu vreau să fiu mai atentă.
Îmi e dor să îţi fiu prietenă, iubită, amantă... doamnă în societate, gospodină în bucătărie, îngeraş şi drăcuşor, aşa cum ştii numai tu să mă faci să fiu.
Îmi e dor de tine frumosul meu, iubitul meu, profesorul meu, criticul meu, amantul meu, masculul meu, singurul bărbat din viaţa mea, viitor şoţ şi tatăl copiilor noştri.

Aştept să îmbătrânim impreună, sunt convinsă ca vom rămâne la fel de nebuni... când vom avea vreo 70 de ani, sufletul nostru tot tânar va fi. Vârsta nu ne va împiedica să învaţam lucruri noi, să sărim cu paraşuta sau să facem dragoste, când plouă, pe capota maşinii încă caldă.



Îmi e dor să îţi aud vocea... şi acum îmi aduc aminte de prima dată când am vorbit, m-am bâlbâit ca o şcolăriţă, eu, asta puternică şi de neintimidat.
Te aştept... te aştept să îmi dărâmi zidurile ridicate şi să îmi topeşti gheaţa care îmi înconjoară inima, aştept să îmblânzeşti leoaica din mine, numai tu poti face asta, dragul meu!

Aştept să te cunosc, sau poate doar... aştept să vi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu