sâmbătă, 10 octombrie 2015

Noi femeile, suntem cam aşa: vrem- nu vrem, ne dorim- nu ne dorim, e foarte simplu !!


Cine suntem noi, femeile?
Cred că nici măcar noi nu putem afirma în totalitate cine suntem sau ce naiba vrem. Adică... noi tot timpul ştim ce vrem, că doar suntem femei, nu? Dar de fapt nu prea ştim . Ştiu, poate acum o să spuneţi că sunt nebună, cum pot afirma aşa ceva? Păi e simplu dragele mele!
De cate ori nu aţi deschis dulapul (care e plin până la refuz de haine), l-aţi privit cel puţin 10 minute, după care aţi ajuns la concluzia că nu aveţi în ce să vă îmbrăcaţi?

Sau de câte ori nu aţi mers să vă cumpăraţi o pereche de pantofi (deşi acasă aveaţi minim 5 perechi), şi aţi cumpărat şi o rochie, că doar era păcat să nu asortati pantofii cel noi cu o rochiţă nouă, şi o poşetuţă micuţă şi delicată ( păi cum altfel? era chiar păcat să nu o cumpăraţi, era la reducere, plus de asta... mergea bestial cu pantofii şi rochiţa cea nouă)?

Ei? Am dreptate sau nu? Mie mi s-a întâmplat de multe ori şi sunt sigură că mi se va mai întâmpla. Chiar şi în după amiaza asta am păţit asta, ceea ce este foarte amuzant. Ştiţi de ce? Pentru că, după o decizie strict de moment, mi-am luat fetiţa şi 5 valize şi m-am mutat în altă ţară, aşa că momentan nu am chiar un dressing plin cu haine şi pantofi. Ei da, şi cu toate astea, azi am stat 10 minute ca să mă hotarăsc în ce mă îmbrac.
În mare parte suntem cam aşa: vrem- nu vrem, ne dorim- nu ne dorim, e foarte simplu!
Noi ne înţelegem aşa cum suntem, mă rog... ne inţelegem pe noi în 95% din cazuri.  :)


Ei da, suntem femei, dar fiecare e femeie în felul ei.
Aşa că am o întrebare simplă: de ce naiba nu ne inţeleg bărbaţii ?
:)))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu