luni, 18 aprilie 2016

Du-mă departe!



Du-mă departe, pasăre albastră!
Te rog, ia-mă cu tine...
Poartă-mă-n depărtări,
În locuri minunate, ce le visez
Noapte de noapte.

Du-mă departe, pasăre albastră!
Acolo unde faraonii,
Și-au iubit consoartele.
Da! Vreau acolo, pasăre albastră!

Du-mă acolo unde nu există ură
Și nici concepții învechite.
Unde tăcerea e de aur
Și vorba cumpătată.

Draga mea pasăre albastră,
Du-mă departe!
Acolo unde nu contează banii
Și e doar bunătate-n jur.
Unde contăm doar noi,
Ce suntem simpli călători.

Du-mă departe, pasăre albastră!
Vreau să văd tot ce e frumos
Și sincer.
Să văd culturi și oameni calzi,
Care trăiesc în armonie.
Du-mă acolo unde nu este război,
Nici crime și nici nepăsare.

Du-mă acolo unde
Femeia poartă văl.
Să văd a lor cultură, să vizitez,
Să mă pierd în mulțime
Și să mă regăsesc.

Du-mă departe, pasăre albastră!
Fă-mă să zbor și să trăiesc
Cu-adevărat!
Du-mă acolo unde crezi...
Că e acasă pentru mine.


Laura N.

Ilustrația nu îmi aparține.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu