duminică, 17 aprilie 2016

Trădare


Draga mea fostă amică,
Ești bine? Ce mai faci?
Îți mai aduci aminte oare...
De noi, sau ai uitat?

Îți mai aduci aminte
De clipe minunate,
De locuri noi și oameni...
De taine până dimineața?

De împărțit secrete,
De plânsete și bucurii?
De sticlele cu vin
Golite mult prea repede?
Îți mai aduci aminte oare
De neputința mea
Împărțită atunci cu tine?

Îți mai aduci aminte oare
Cum te-am iubit mai mult decât pe-o soră?
Cum îmi plângeai în brațe
Și mă trădai pe față?

Dar el? El ce mai face?
Mai e nervos... sau tace?
Stai liniștită, nu îl vreau
Vezi? Nu ai motiv să mă urăști!

Încă mă doare, da!
Trădarea ta, nu altceva.
Cu toate astea, îți doresc
Să poți să dormi
Cu sufletu-mpăcat
Eu te-am iertat.

Laura N.

Ilustrația nu îmi aparține.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu