vineri, 11 martie 2016

Atinge-mi sufletul!


Dragul meu, te rog, atinge-mi sufletul, redă-mi speranța, învață-mă ce este dragostea. Nu mai vreau să trăiesc în întuneric, nu mai vreau singurătate.
Atinge-mi sufletul cu aceeași delicatețe cu care fulgul atinge pielea fină.
Topește gheața din jurul inimii așa cum focul mistuie hârtia martoră trăirilor mele. Doboară zidurile, învață-mă să iubesc, să te iubesc.
Atinge-mi sufletul și vei vedea în mine un înger nu un demon, o iubită nu o străină. Trezește-mă la viață, resuscitează inima prea mult obișnuită cu infarcturi, are atâta nevoie de dragoste.
Ia-mă de mână și poartă-mă în depărtări, alături de tine aș merge la capătul lumii. Împreună noi doi putem zbura, putem atinge norii și nici o cădere nu va fi posibilă pentru că ești acolo.
Atinge-mi sufletul, iubește-mă! Poartă-mi sufletul în pași de dans pe valsul lui Shostakovich.

Dezbracă-mi sufletul de toate secretele, atinge-l așa cum numai tu știi.
Dar te avertizez, în suflet nu poți intra decât desculț!

Pozele nu îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu