joi, 10 martie 2016

Bărbații și unele micuțe minciuni.


- Iubita, este doar o foarte bună prietenă, îți jur! Chiar dacă mă aflam la ea în casă la ora 1 noaptea, crede-mă că nu este ceea ce pare. Și să știi că muzica romantică era pur întâmplătoare.
- Suflețel, știi de ce nu te iau la pescuit de data asta. Nu te-ai simți bine cu idioții ăia doi cu care merg. Cum de ce îmi fac duș și mă îmbrac frumos? Așa am făcut mereu dar ai uitat tu.
- Doamne ce frumoasă ești! Jur că am băut numai o bere. Mă simt rău din cauza apei, probabil era de la robinet.
- Da, este ruj cel găsit pe gulerul tricoului dar am o explicație foarte plauzibilă: am găsit în bar un ruj și ne-am prostit, doar știi ce prieteni idioți am.
- Puiuț, jur că nu este telefonul meu! De ce aș avea nevoie de încă un telefon? Nu, este al lui Cristi,   l-a uitat la mine. Cum de ce l-am ascuns, nu vezi la ce concluzie ai ajuns? Și sigur ai visat că l-ai văzut o săptămână ascuns sub cadă.

- Păi și normal că miros a parfum de damă, am vrut să îți fac o surpriză și să îți cumpăr unul. Am încercat să văd cum miroase dar nu mi-a plăcut așa că nu ți l-am mai cumpărat.
- Să vezi ce noroc am avut azi! Am găsit un tip care avea mare nevoie de bani așa că am cumpărat ultimul model de radio cd auto la jumătate de preț. Acum chiar înțeleg ce ai simțit atunci când ți-ai cumpărat rochița aia la reducere.
- Eu gelos? Cum poți crede așa ceva draga mea?
Sunt doar unele micuțe minciunele dar asta nu ne dă dreptul de a generaliza.

Pozele nu îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu